Chennai op Sport 1

Geplaatst: 6 januari 2012 in Randzaken
Tags:, ,

Heb ik een keer een week vrij, en dan is er ook nog een toernooi in Doha met een heel mooi deelnemersveld, zenden ze op Sport 1 het toernooi van Chennai uit.

Ik herinner me nog van vorig jaar dat het daar net lijkt alsof de helft van de lichtmasten is uitgevallen. Het beeld is altijd zo donker en de kleuren zien er uit als op een foto die zonder flits bij heel weinig licht is gemaakt. Met van die rare huidskleuren. En het deelnemersveld is ook zelden inspirerend, met werktennissers als Troicki en Tipsarevic. Typisch jongens die dat soort toernooien uitzoeken omdat er wat te halen valt bij afwezigheid van betere tennissers.

Ik zit nu weer te kijken, en het beeld is nog precies hetzelfde als vorig jaar. Aan het licht en de kleuren is niets verbeterd. Maar de wedstrijd is nu wel redelijk interessant, met Raonic – Sela. Van Raonic wordt dit jaar veel verwacht en Sela heb ik denk ik nog nooit zien spelen. Hij heeft een mooie enkelhandige backhand. Daar kan ik duidelijk iets van leren. Het valt mij op dat hij zijn racketblad veel langer achter zich houdt dan ik. Daar ga ik vanmiddag eens bij mezelf op letten bij mijn dubbelpartij.

Aircel Chennai Open

Geef een reactie

